Top Top

لوازم خانگی ساپر

لوازم خانگی ساپر

بالغ بر نیم قرن تجربه اندوزی در امر تولید و عرضه لوازم خانگی و آشپزخانه و ضرورت برخورداری هموطنان محترم از محصولات با کیفیت خارجی ؛ منجر به انتخاب برند ساپر از میان ده ها برند معتبر جهانی عرضه کننده لوازم خانگی گردید . هدف اصلی مدیران ایرانی ساپر ، افزایش قدرت انتخاب مخاطبان و مشتریان محترم و ارتقاء سطح رضایت مندی آن ها بوده است . ساپر ، امیدوار است بتواند با استمرار عرضه محصولات با طراحی های زیبا و روزآمد و نیز حمایت های مصرف کنندگان گرامی، در نیل به این هدف ، موفق باشد

مشاهده وب سایت

اطلاعات بیشتر

ارتباط هدفمند و منطقی با بازارهای جهانی ، منجر به تبادل تجربیات و معرفی ظرفیت های بالقوه این شرکت به سایر کشورها خواهد شد .در این راستا ، تلاش مدیران ساپر بر آن است تا از فرصت حضور در بازارهای جهانی به نحو مقتضی ، استفاده نموده و در خدمت اعتلای اقتصاد کشور باشند . شرکت ساپر ، به منظور دسترسی به سهم مناسب تری از بازار واردات و عرضه لوازم خانگی با کیفیت و کسب افتخار مشتری مداری ( به عنوان رکن اصلی موفقیت هر مجموعه اقتصادی ) ؛ بهره مندی از طراحی های روز آمد و خلاقانه را سرلوحه فعالیت های خویش قرارداده و امیدوار است در کوتاه ترین زمان ممکن به جایگاه واقعی خویش به عنوان برند معتبر و مورد اعتماد مصرف کنندگان محترم دست یابد.

  • نام: لوازم خانگی ساپر
  • دسته: طراحی وب
  • آدرس: http://sapor.ir
  • تاریخ: 1393

اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)


از آنجایی که امروزه بیشتر کاربران از گوشی های هوشمند و تبلت خود برای انجام کارهای مختلف استفاده می کنند،وب سایت نیاز دارد تا نسبت به تغییر دستگاه و رزولوشن واکنش نشان دهد.عدم استفاده از این ویژگی سبب اجبار کاربران به مرور سایت شما به وسیله کامپیوتر یا لپتاپ نمی شود،بلکه آن ها را به سمت وب سایت های دیگری که خدمات مشابهی همچون شما ارائه کرده و دارای یک وب سایت حرفه ای و واکنش گرا هستند هدایت می کند.شما باید این امکان را برای مشتریان فراهم کنید که با هروسیله ای بتوانند از خدمات سایت شما استفاده کنند،مگر اینکه اصراری برای نگه داشتن آن ها نداشته باشید! از دیگر عوامل مهم در طراحی سایت ریسپانسیو این است تمام عناصر داخل و خارج صفحه با روش های مختلف بهینه سازی موتورهای جستجو در وسط صفحه قرار می گیرند،پس می توان نتیجه گرفت که طراحی سایت ریسپانسیو سئو-فرندلی است.
این نکته را فراوش نکنید که آمار استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند و تبلت ها برای گشت و گذار در محیط اینترنت روز به روز در حال افزایش است،پس طراحی سایت واکنش گرا به معنی جذب تعداد بالایی از کاربران و تبدیل آن ها به مشتری و عدم انجام این کار به معنی از دست دادن آن ها خواهد بود.

پروژه های دیگر
ferdowsi-banner-m lact13 butane2