Top Top

ماست نوشیدنی لاکتیویا

ماست نوشیدنی لاکتیویا

لاکتیویا یک محصول لبنی خوشمزه از شرکت کاله است که دارای میلیونها باکتری فعال پروبیوتیکی می باشد ، لاکتیویا تنها محصول لبنی حاوی نوعی باکتری فعال پروبیوتیکی به نام لاکتیگوار® است که به طور فعال در بهبود فرآیند گوارش افراد، به‌ویژه افراد مبتلا به یبوست به صورت موثری مفید است. نتایج تحقیقات علمی نشان می‏دهد حدود نیمی از جامعه ایرانی بالخصوص زنان، دچار عارضه عبورومرور کند مواد غذایی در سیستم گوارش، یعنی یبوست هستند که این مشکل از علت‌هایی مانند استرس، عادت‌های نادرست غذایی، فعالیت و کار زیاد، مشغولیت فراوان، مسافرت‏های کاری متوالی و عدم تحرک ناشی می‏شود. از طرفی یکی از اهداف اساسی و بنیادین شرکت کاله، بالاتر بردن سطح سلامت هموطنان است که می‌توان یکی از عملی‌ترین گامها در تحقق این هدف را،‌تولید محصول جدیدی از کاله عنوان کرد که همان «ماست‌ و ماست نوشیدنی لاکتیویا» است. تولید محصول فراسودمند را می‌توان گام بزرگی در کمک به بهبود مشکلات گوارشی مصرف کنندگان به خصوص بانوان ایرانی دانست. مصرف محصولات لاکتیویا به‌عنوان نخستین و تنها محصول لبنی در ایران که حاوی باکتری پروبیوتیک لاکتیگوار® یا BB12 است، توسط «انجمن تغذیه ایران» نیز توصیه شده است.

اطلاعات بیشتر

لاکتیویا را می‌توانید هرروز همراه غذای خود بنوشید. مصرف روزانه لاکتیویای حاوی لاکتیگوار® به بهبود عملکرد روده‏ها و تنظیم دستگاه گوارش کمک می‏کند. در حقیقت لاکتیویا به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل و شیوه زندگی سالم، برای تمام اعضای خانواده مناسب و ایمن بوده و محصولی مناسب برای همه کسانی است که می‌خواهند به تنظیم دستگاه گوارش خود کمک کنند یا از طعم یک ماست‌ و ماست نوشیدنی خوش­‌طعم لذت ببرند.

اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)


از آنجایی که امروزه بیشتر کاربران از گوشی های هوشمند و تبلت خود برای انجام کارهای مختلف استفاده می کنند،وب سایت نیاز دارد تا نسبت به تغییر دستگاه و رزولوشن واکنش نشان دهد.عدم استفاده از این ویژگی سبب اجبار کاربران به مرور سایت شما به وسیله کامپیوتر یا لپتاپ نمی شود،بلکه آن ها را به سمت وب سایت های دیگری که خدمات مشابهی همچون شما ارائه کرده و دارای یک وب سایت حرفه ای و واکنش گرا هستند هدایت می کند.شما باید این امکان را برای مشتریان فراهم کنید که با هروسیله ای بتوانند از خدمات سایت شما استفاده کنند،مگر اینکه اصراری برای نگه داشتن آن ها نداشته باشید! از دیگر عوامل مهم در طراحی سایت ریسپانسیو این است تمام عناصر داخل و خارج صفحه با روش های مختلف بهینه سازی موتورهای جستجو در وسط صفحه قرار می گیرند،پس می توان نتیجه گرفت که طراحی سایت ریسپانسیو سئو-فرندلی است.
این نکته را فراوش نکنید که آمار استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند و تبلت ها برای گشت و گذار در محیط اینترنت روز به روز در حال افزایش است،پس طراحی سایت واکنش گرا به معنی جذب تعداد بالایی از کاربران و تبدیل آن ها به مشتری و عدم انجام این کار به معنی از دست دادن آن ها خواهد بود.

پروژه های دیگر
ferdowsi-banner-m lact13 butane2