Top Top

مجتمع مسکونی تجاری کوهسار

مجتمع مسکونی تجاری کوهسار

پروژه کوهسار در ۴ بلوک ۸ طبقه ای ، در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع واقع در غرب تهران، منطقه ۵ - کوهسار با معماری نوین و خاص طراحی شده است. پروژه کوهسار دارای فضایی زیبا و ایده آل است که سطح اشغال بناها حدودا ۴۰ % از کل مساحت زمین بوده و مابقی به فضای سبز و محوطه اختصاص دارد. میزان کل بنای احداثی پروژه نزدیك به ۴۳۰۰۰ مترمربع می باشد که حدود ۲۴۰۰۰ متر آن به بخش مسکونی ، ۶۷۳متر آن به بخش تجاری، و مابقی آن به سالن اجتماعات، سالن ها ی ورزشی و سایر مشاعات اختصاص داده شده است. پروژه مسکونی – تجاری کوهسار در منطقه خوش آب وهوا و ییلاقی شهران درشمال غربی تهران واقع شده است . این پروژه به لحاظ دسترسی آسان به بزرگراه های همت، نیایش و باکری ، نزدیکی به مترو و اتوبان تهران شمال در موقعیت مکانی بسیار مناسبی قرار گرفته که تردد ساکنین به محل سکونتشان را از شاهراه های اصلی امکان پذیر می کند

مشاهده وب سایت

اطلاعات بیشتر

آنچه پروژه کوهسار را متفاوت می سازد استانداردهای ساختاری آن و طراحی متفاوت و نگاه به کلیه نیازهای رفاهی برای سکونتی همراه با آرامش و امنیت خاطر است. پروژه به لحاظ امکانات رفاهی مجهز به سالن اجتماعات ، فضای ورزشی و فضای بازی و مهدکودک است که ساکنین بدون طی مسیر طولانی م یتوانند از این امكانات بهر همند شوند. استانداردهای قابل توجه در ساخت پروژه و بالا بودن کیفیت آن باعث شده بافت فرهنگی و ساختار منطقه تحت تأثیر قرار گرفته و با ارتقاء استاندارد منطقه، شكل مطلوبی از زندگی فراهم گردد كه سبک زندگی متفاوت و کیفیتی عالی را به همراه دارد، همچنین لازم به ذکر است که مدیریت پیمان پروژه کوهسار توسط شرکت مهندسین مشاور گنو که سابقه درخشان در پروژ ههایی مطرح چون مترو تهران و... و همچنین اسکلت بتونی پروژه هم توسط شرکت مطرح و خوشنام مهندسی کوشان انجام گرفته است. تنوع متراژ و نقشه ها پاسخگوی نیاز هر نوع سلیقه و سرمایه ای م یباشد. پس زندگی متفاوت و با کیفیت را در مجتمع مسکونی کوهسار تجربه کنید.

  • نام: مجتمع مسکونی تجاری کوهسار
  • دسته: طراحی وب
  • آدرس: http://koohsarcomplex.com
  • تاریخ: 1395

اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)


از آنجایی که امروزه بیشتر کاربران از گوشی های هوشمند و تبلت خود برای انجام کارهای مختلف استفاده می کنند،وب سایت نیاز دارد تا نسبت به تغییر دستگاه و رزولوشن واکنش نشان دهد.عدم استفاده از این ویژگی سبب اجبار کاربران به مرور سایت شما به وسیله کامپیوتر یا لپتاپ نمی شود،بلکه آن ها را به سمت وب سایت های دیگری که خدمات مشابهی همچون شما ارائه کرده و دارای یک وب سایت حرفه ای و واکنش گرا هستند هدایت می کند.شما باید این امکان را برای مشتریان فراهم کنید که با هروسیله ای بتوانند از خدمات سایت شما استفاده کنند،مگر اینکه اصراری برای نگه داشتن آن ها نداشته باشید! از دیگر عوامل مهم در طراحی سایت ریسپانسیو این است تمام عناصر داخل و خارج صفحه با روش های مختلف بهینه سازی موتورهای جستجو در وسط صفحه قرار می گیرند،پس می توان نتیجه گرفت که طراحی سایت ریسپانسیو سئو-فرندلی است.
این نکته را فراوش نکنید که آمار استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند و تبلت ها برای گشت و گذار در محیط اینترنت روز به روز در حال افزایش است،پس طراحی سایت واکنش گرا به معنی جذب تعداد بالایی از کاربران و تبدیل آن ها به مشتری و عدم انجام این کار به معنی از دست دادن آن ها خواهد بود.

پروژه های دیگر
ferdowsi-banner-m lact13 butane2